Plakaty ładujące telefony zachęcają do oddawania krwi
15 maja 2014, 12:21Agencja reklamowa Publicis Sao Paulo i Fundação Pró-Sangue stworzyły plakaty z kablem do ładowania komórek, które zachęcają do oddawania krwi.
Komiks na włosie
13 maja 2014, 06:37Najmniejszy na świecie komiks pt. "Juana Knits The Planet" wygrawerowano na powierzchni ludzkiego włosa.
Misiowy łącznik ze światem
12 maja 2014, 11:36Efektem współpracy brazylijskiej agencji reklamowej DM9Rio i Hospital Amaral Carvalho jest ELO, wyposażony w głośnik mówiący miś dla chorych na nowotwory dzieci, które długo przebywają w szpitalu.
Zielone światło dla OSIRIS-REx
11 kwietnia 2014, 10:11Oficjalnie ogłoszono, że NASA będzie kontynuowała misję OSIRIS-REx (Origins Spectral Interpretation Resource Identification Security Regolith Explorer). Celem misji jest pobranie próbek z asteroidy i przywiezienie ich na Ziemię.
Zabawa w kody kreskowe
27 grudnia 2013, 14:50Japońska firma Design Barcode zaprojektowała serię 30 nietypowych kodów kreskowych o tej samej nazwie. Paski nie zawsze są czarne, poza tym oprócz nich pojawiają się różne elementy, np. postaci czy owoce, nawiązujące do charakteru produktu.
Pierwszy na świecie sklep z lodu
13 grudnia 2013, 18:28W Bukareszcie otworzono pierwszy na świecie supermarket, w którym wszystko zrobiono z lodu. Klienci wyglądają tu często jak zwiedzający, a dzieci wydają się szczególnie zafascynowane wystawkami z zatopionymi w lodzie opakowaniami.
Pięćdziesięcioprocentowa zniżka za wyłączenie telefonu
29 listopada 2013, 16:39Restauracja Abu Gosz z miasta o tej samej nazwie w Dystrykcie Jerozolimy daje 50% upustu klientom, którzy wyłączą komórki.
Dzięki drukowaniu 3D w godzinę można uzyskać 150 protez oka
29 listopada 2013, 07:37Zespół z Fripp Design and Research i Manchester Metropolitan University wydrukował na sprzęcie 3D bardzo realistycznie wyglądające protezy oka, które pozwalają ograniczyć koszty produkcji aż o 97%.
Masaż na adrenalinie
6 listopada 2013, 07:53Bali Heritage Reflexology and Spa z Dżakarty oferuje masaż... pytonami.
Drzwi pociągu do Europy...
5 listopada 2013, 07:41Chcąc promować swoje usługi, francuskie koleje Société nationale des chemins de fer français (SNCF) nawiązały współpracę z agencją reklamową TBWA Paris. W kampanii "Europa jest tuż obok" (Europe, It's Just Next Door) wykorzystano jaskrawo pomalowane drzwi z nazwami miast, po których otworzeniu można się przenieść do różnych miejsc na terenie Starego Kontynentu. I to dosłownie, bo ukryte za nimi ekrany wyświetlają w czasie rzeczywistym rozgrywające się tam wydarzenia.